Oқу-сауықтыру кешені

Жалпы ақпарат

Оқу-сауықтыру кешені  «Бөбек» ұлттық ғылыми-практикалық оқу-сауықтыру орталығының құрылымдық бөлімшесі, оның негізгі қызметі – әлеуметтік қорғауға мұқтаж балаларды сауықтыру және бос уақыттарын ұйымдастыру: жетім балалар, аз қамтылған және көп балалы отбасының балалары, Қазақстан Республикасының экологиялық қолайсыз аймақтарынан келетін балалар.

Оқу іс-әрекеті сауықтырумен қатар өзін – өзі тану  оқу орталығында да өткізіледі.  «Өзін-өзі тану» бағдарламасын жалпыадамзаттық құндылықтар негізінде біріктіру, «Өзін-өзі тану» оқу-тәрбие орталығының сауықтыру, оқу-тәрбие процесінде жүзеге асады, адамгершілік және рухани қасиеттердің ашылуына ықпал етеді, балалардың зияткерлік және шығармашылық қабілеттерін дамытады, адам бойындағы жақсы қасиеттерді, қоршаған табиғатқа деген сүйіспеншілікті қалыптастырады, таныстырады. Салауатты өмір салтына,«Өзін-өзі тану» оқу-сауықтыру кешенінде жыл сайын Қазақстанның түкпір-түкпірінен 1320 бала демалып, сауықтырылады. Жыл ішінде 12 сауықтыру ауысымы өткізіледі, сауықтыру ауысымының ұзақтығы 22 күн, ауысым саны 110, топ саны 5, аяқталған сабақтар саны 5. Балалар үшін денсаулықты жақсарту, білім алу және өмір сүрудің қазіргі заманғы жағдайлары қарастырылған: жатын бөлмелер, оқу бөлмелері, бөлімшелер мен ойын бөлмелері, физиотерапия бөлмесі, стоматолог кабинеті, массаж және физиотерапия кабинеттері, асхана, мерекелік шаралар мен концерттер өткізуге арналған арнайы залдар бар. Жалпыадамзаттық құндылықтар аясындағы «Өзін-өзі тану» бағдарламасы барлық сауықтыру және білім беру іс-шараларынан өтіп, оларды біртұтас мазмұнға біріктіреді. Тәрбиелік міндеттер сабақ мазмұнына жалпыадамзаттық құндылықтарды қосу, адамгершілік-рухани қасиеттерді дамыту және әділ мінез-құлықты тәрбиелеу арқылы қалыптасады. «Сүйіспеншілік және мейірімділік сабақтары» тренингтерін өткізгенде үйірмелер мен студиялардың жұмысында әдіс-тәсілдер қолданылады: позитивті көзқарас, баға белгілеу, әңгіме, шығармашылық топпен жұмыс және бірлескен ән. Барлық іс-шаралар «Өзін-өзі тану»  адамгершілік-рухани бағытта, жалпыадамзаттық құндылықтарды дамыту мен тәрбиелеуге бағытталған оқу процесіне интеграциялауға бағытталған. Сонымен қатар балалардың жеке ерекшеліктері, олардың психо-эмоционалды қабылдауы, денсаулық жағдайы, олар үшін жаңа жағдайларға сыртқы ортаға бейімделуі ескеріледі. Сабақтарда және тәрбие сағаттарында өзін-өзі тану пәнінің әдіснамалық әдістері қолданылады: жағымды қатынас, ән айту, дәйексөздер, мақал-мәтелдер.Тілдік диктанттарға арналған мақалалар мен мәтіндер моральдық және рухани бағдарланған, әдебиет сабақтарында жалпы адамзаттық құндылықтарды анықтауға арналған сұрақтар қойылады. Денсаулықты жақсарту сессиясы кезінде балалардың қалай ашылатындығын, өз сезімдерін, пікірлерімен бөлісетінін, бір-бірімен, мұғалімдермен және медицина қызметкерлерімен жақсы қарым-қатынаста болатындығын байқауға болады.